Το Ιράν καταδικάζει τις «βάναυσες επιθέσεις» των ΗΠΑ ως «κατάφωρη παραβίαση» του μνημονίου συναντίληψης

Το Ιράν κατηγορεί τις Ηνωμένες Πολιτείες για «κατάφωρη παραβίαση» της ειρηνευτικής συμφωνίας που επιτεύχθηκε μεταξύ των δύο πλευρών για τον τερματισμό του πολέμου στη Μέση Ανατολή, μετά τα τελευταία αμερικανικά πλήγματα εναντίον της χώρας.
«Αυτές οι βάναυσες επιθέσεις, οι οποίες έπληξαν ιρανικές εγκαταστάσεις παράκτιας επιτήρησης, αποτελούν κατάφωρη παραβίαση» του μνημονίου συναντίληψης για τον τερματισμό του πολέμου, αναφέρει σε ανακοίνωση του το Υπουργείο Εξωτερικών του Ιράν.
Ο αμερικανικός στρατός ανακοίνωσε ότι οι δυνάμεις του έπληξαν τοποθεσίες αποθήκευσης ιρανικών πυραύλων και drones, καθώς και παράκτιους σταθμούς ραντάρ την Παρασκευή, σε απάντηση για την ιρανική επίθεση εναντίον φορτ
πηγή:Times of Israel
