Πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta Platforms, τη μητρική εταιρεία του Facebook, για τον τρόπο που χρησιμοποιούνται τα δεδομένα των χρηστών σε προσωποποιημένες διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram, επέβαλε η Κομισιόν.

Η Meta έχει τρεις μήνες για να διασφαλίσει ότι η επεξεργασία τέτοιων πληροφοριών συμμορφώνεται με τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως αναφέρει σχετικά το Bloomberg, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάνθηκε ότι το Facebook και το Instagram παραβιάζουν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς καθώς απαιτούν από τους χρήστες να αποδεχτούν τις προσωποποιημένες διαφημίσεις όταν εγγράφονται στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων.

Νωρίτερα σήμερα, η Meta ανέφερε ότι δεν υπάρχει ρυθμιστική σαφήνεια όσον αφορά τη νομική βάση στην οποία πρέπει να στηριχτούν οι εταιρείες για κάποιες διαφημίσεις και ότι διαφωνεί έντονα με την απόφαση.

πηγή:ertnews.gr