Τι θα δούμε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Θα είναι η πρώτη μεγάλη έκθεση αυτοκινήτων μετά τη γερμανική δικαστική απόφαση περί δυνατότητας απαγόρευσης των ντιζελοκίνητων οχημάτων σε γερμανικές πόλεις. Από τις 8 Μαρτίου ραντεβού στην Palexpo Arena της Γενεύης.

Από 8 έως 18 Μαρτίου το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που ξεκινά σε λίγες μέρες (από τις 8 έως τις 18 Μαρτίου), θεωρείται ως μια χαμηλών τόνων έκθεση αυτοκινήτου. Άλλωστε ταιριάζει γενικότερα με την εικόνα της Ελβετίας που δεν έχει η ίδια δική της αυτοκινητοβιομηχανία. Σε αντίθεση με το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φραγκφούρτης, όπου εκ των πραγμάτων το ενδιαφέρον μονοπωλούν κολοσσοί της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η Volskwagen, η Daimler και η BMW ή την αντίστοιχη έκθεση του Παρισιού, όπου παραδοσιακά η Renaunt έχει ξεχωριστή θέση, στη Γενεύη όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες.

Φέτος συμμετέχουν 180 εκθέτες από όλο τον κόσμο. Ωστόσο θα υπάρξουν ηχηρές απουσίες όπως αυτή της Chevrolet, της Tesla ή της Οpel. Oι διοργανωτές όμως δεν φαίνεται να πτοούνται, ενώ δηλώνουν ότι τα κενά που αφήνουν πίσω τους αυτοί οι παγκόσμιοι «παίκτες» θα καλυφθούν στην Palexpo Arena της Γενεύης από νέες, καινοτόμες αυτοκινητοβιομηχανίες. «Μια από αυτές είναι η Tata Motors», σημειώνει ο Ίαν Φλέτσερ, ειδικός σε θέματα αυτοκίνησης συμπληρώνοντας: «Θα υπάρξουν νέες πολυτελείς μάρκες, οι οποίες στηρίζονται από κινεζικά κεφάλαια. Υπάρχει μάλιστα μεγάλη φιλοδοξία για δημιουργία super-cars, κάποια από τα οποία θα είναι ηλεκτροκίνητα».

Δύσκολοι καιροί για την αυτοκινητοβιομηχανία

Hλεκτροκίνηση και αυτόνομη οδήγηση οι λέξεις-κλειδιά για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας

Το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης διοργανώνεται σε μια περίοδο, κατά την οποία ειδικότερα η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε βαθιά κρίση, προσπαθώντας να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντας, πληρώνοντας όμως ταυτόχρονα ακριβά τους λάθος χειρισμούς του παρελθόντος. Πιο συγκεκριμένα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ρίχνει επίσης πλέον μεγάλο βάρος στην ηλεκτροκίνηση και τις νέες μορφές αυτόνομης οδήγησης, προσπαθώντας να ξεπεράσει τα προβλήματα αλλά και τη σκιά των σκανδάλων που βαραίνει πολλούς εκπροσώπους της. «Η γερμανική συνταγή επιτυχίας είναι πια ξεπερασμένη», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Φέρντιναντ Ντουντενχόφερ, διευθυντής του Κέντρου CAR για την Έρευνα στην Αυτοκίνηση στο Πανεπιστήμιο του Ντούισμπουργκ. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι η έκθεση της Γενεύης είναι το πρώτο διεθνές event στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, που έρχεται μετά τη σημαντική απόφαση του Ανώτατου Διοικητικού Δικαστηρίου της Γερμανίας σχετικά με τη δυνατότητα απαγόρευσης της κυκλοφορίας ντιζελοκίνητων οχημάτων σε γερμανικές πόλεις.

Παρά το βαρύ κλίμα, από τη Γενεύη δεν θα λείψουν πάντως και οι πολυαναμενόμενες παρουσιάσεις νέων μοντέλων, κυρίως ηλεκτροκίνητων SUV και crossover με πολύ δυνατά τεχνικά χαρακτηριστικά και ταυτόχρονα φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά. Από τα νέα μοντέλα ξεχωρίζει η νέα Jaguar I-Pace, που ανταγωνίζεται το Model X της Τesla, αλλά και το Kona EV της Hundai, που υπόσχεται ότι μπορεί να διανύσει έως και 470 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. Με ενδιαφέρον επίσης περιμένουν οι λάτρεις της αυτοκίνησης και το νέο μοντέλο I.D. Vizzion της Volkswagen, με τεχνολογία Level 5 και στοιχεία αυτόνομης οδήγησης.

Συνολικά περίπου 900 μοντέλα θα παρουσιαστούν στα περίπτερα της έκθεσης της Γενεύης, ενώ οι διοργανωτές αναμένουν φέτος γύρω στους 700.000 επισκέπτες.

Τζανέλ Ντουμαλαόν/ Δήμητρα Κυρανούδη

Πηγή: Deutsche Welle

H HellenicMail σε pdf

Η HellenicMail - Ειδική έκδοση σε pdf

hellenic seaways 300x250 sept 2017

sardis rent a car banner

e-iatros

Ο δρόμος της Ευρώπης για Μαδρίτη και Μπακού

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 

Ο Βλ. Πούτιν θεωρεί ότι η ραπ πρέπει να ελέγχεται

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα στο Βερολίνο