Δημοφιλείς δίαιτες: Τα μυστικά της «δίαιτας του Κρεμλίνου»

Πηγή: Ρια Νοβόστι

Πλησιάζει το καλοκαίρι και όλοι θέλουμε να χάσουμε τα επιπλέον κιλά.  Η «δίαιτα του Κρεμλίνου» είναι μια δημοφιλής και εύκολη πρόταση για όσους αγαπούν το σώμα τους.

Πιάτο που επιτρέπει η «δίαιτα του Κρεμλίνου»

 

Οι άνθρωποι επιδιώκουν να δείχνουν νέοι, να είναι το σώμα τους σε αρμονία και, φυσικά, να έχουν επιτυχίες στο αντίθετο φύλο. Για το σκοπό αυτό, προσέχουν τη διατροφή τους, επιλέγοντας από την ακραία πείνα μέχρι τη μαθηματική προσέγγιση των ποσοτήτων του φαγητού ή ακόμα και πνευματικά συστήματα, όπως η Αγιουρβέδα. Σε αυτό το άρθρο θα γνωρίσουμε την περίφημη «δίαιτα του Κρεμλίνου».

 

Ουσιαστικά δεν πρόκειται για κάτι εντελώς νέο και άγνωστο, αφού είναι η ρωσική απάντηση στην περίφημη δίαιτα Άτκινς. Σύμφωνα με το μύθο, το όνομά της οφείλεται στο ότι την προτιμούν σημαντικοί αξιωματούχοι του κρατικού μηχανισμού της Ρωσίας, αφού η κεντρική εξουσία θέλει να παραμένουν σε καλή κατάσταση, σωματικά και εμφανισιακά. Μεταξύ των οπαδών αυτής της διατροφής είναι και ο πρώην δήμαρχος της Μόσχας, Γιούρι Λουζκόφ, ο οποίος κατάφερε να χάσει κιλά, αλλά να παραμένει δραστήριος και το παράδειγμά του αποτελεί κοινό τόπο συζήτησης μεταξύ των Ρώσων.

 

Βασικές αρχές

 

Ιδιαίτερα δημοφιλής έγινε τη δεκαετία του 2000. Στην Αμερική είναι γνωστή ως δίαιτα των αστροναυτών και, όπως η δίαιτα Άτκινς, βασίζεται στη χαμηλή πρόσληψη υδατανθράκων.

 

Η κύρια ιδέα είναι ότι μειώνεται η πρόσληψη υδατανθράκων και υποχρεώνεται ο μεταβολισμός να ξεκινήσει το μηχανισμό της λιπόλυσης ή κέτωσης. Με απλά λόγια, με τον τρόπο αυτό, το σώμα αρχίζει να ψάχνει για εναλλακτικές πηγές ενέργειας, όπως το λίπος που είναι ήδη αποθηκευμένο σε αυτό. Μπορεί κανείς να φάει κρέας, ψάρια, τυρί, βούτυρο και γενικά πρωτεϊνούχα τρόφιμα, όχι όμως υδατάνθρακες. Για παράδειγμα, η ζάχαρη απαγορεύεται, γιατί είναι γεμάτη υδατάνθρακες.

 

Η δίαιτα αυτή χωρίζεται σε στάδια, όπου αρχικά επιτρέπονται λίγα γραμμάρια υδατανθράκων, περίπου 20, και στη συνέχεια αυτά αυξάνονται, μέχρι να φτάσει κανείς σε ένα σημείο όπου το σώμα του έχει συνηθίσει αυτή τη διατροφή και μετά είναι ιδιαίτερα εύκολο να διατηρήσει το βάρος του.

 

Είναι αυτονόητο ότι αυτού του είδους η διατροφή έχει πολλούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο και ο λόγος είναι απλός. Ουσιαστικά επιτρέπονται νόστιμες τροφές, που σε άλλα συστήματα διατροφής απαγορεύονται αυστηρά, και οι οποίες σου προσφέρουν ενέργεια, συμβάλλουν στον κορεσμό του αισθήματος της πείνας και σου δίνουν την αίσθηση ότι δεν στερείσαι.

 

Εξίσου σημαντικό είναι ότι μπορείς να συνεχίσεις την κοινωνική σου δραστηριότητα. Ως γνωστόν, το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όσοι κάνουν δίαιτα είναι το τι δεν μπορούν να βγουν για φαγητό, αφού πολλά πιάτα, αλλά και το αλκοόλ, δεν επιτρέπονται ή πρέπει να φάνε συγκεκριμένες ποσότητες. Όταν όμως μπορείς να διαλέξεις από χάμπουργκερ με μπέικον μέχρι αστακό και παράλληλα επιτρέπεται να πιεις και ένα ποτήρι από το αγαπημένο σου ποτό, τότε όλα είναι πιο εύκολα!

 

Οι διαφορές της «δίαιτας του Κρεμλίνου» από τη δίαιτα Άτκινς, την οποία και προτιμούν πολλοί αστέρες του Χόλυγουντ, είναι ότι επιτρέπει περισσότερες τροφές, όπως τουρσί, τυριά, μανιτάρια, αλλά και περισσότερα ποτά, όπως ξηρό κρασί, κονιάκ και βότκα.

 

Βέβαια, πρέπει να τονίσουμε ότι, όπως και κάθε άλλη δίαιτα καλό είναι να συμβουλευόμαστε πάντα το γιατρό μας και ποτέ να μη φθάνουμε σε ακρότητες.

 

Η HellenicMail - Ειδική Έκδοση σε pdf

Η HellenicMail - Ειδική Έκδοση σε pdf

sardis rent a car banner

e-iatros

Στην Κέρκυρα η Δούκισσα της Κορνουάλης

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 

Ξεκινά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

«Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο πλανήτης»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

      

 

   

Ένας επαναστάτης με γραβάτα