«ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΡΑΜΑ» Ο Εμπορικός Σύλλογος στηρίζει τα μέλη του

Συνέντευξη του κ. Αντώνη Σκουλίδη, Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας, στη Mail

Κύριε Πρόεδρε, η Δράμα είναι μια περιοχή που γνωρίζει μεγάλη ανάπτυξη. Έχει δυνατή αγροτική και βιομηχανική παραγωγή και κάνει και εξαγωγές. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για αυτό;

Να πούμε αρχικά ότι η Δράμα δεν έχει και τόσο πολύ μεγάλη ανάπτυξη. Τουναντίον, η Δράμα είναι σε πάρα πολύ τραγική κατάσταση. Από εκεί και πέρα, στη Δράμα εδρεύουν κάποιες μεγάλες εταιρείες, οι οποίες έχουν σχέση με το μάρμαρο και εξάγουν το αντικείμενο.

Η αγροτική παραγωγή τα τελευταία χρόνια δεν είναι στα καλύτερά της, οι καλλιέργειες είναι κυρίως οι κλασικές, καλαμπόκι, βαμβάκι και σιτάρι. Εξαίρεση αποτελούν δύο θερμοκηπιακές μονάδες που παράγουν ντομάτα και πιπεριά, τα οποία είναι σε καλή, ανεπτυγμένη κατάσταση και δίνουμε και θέσεις απασχόλησης και υπάρχει ένα ενδιαφέρον πάνω στο αντικείμενο.

Θα θέλατε να μας πείτε πώς κινείται η αγορά στη Δράμα, ποια είναι η εμπορική κίνηση;

Η αγορά της Δράμας ειδικά τα τελευταία χρόνια, αλλά θα έλεγα και πριν εμφανιστεί η κρίση στην Ελλάδα, είχε ξεκινήσει να έχει μια πτώση. Η εμπορική κίνηση κάθε χρόνο εμφάνιζε μια πτωτική πορεία και το ίδιο ισχύει και φέτος. Η μόνη εξαίρεση και το φως που υπάρχει σε αυτή την κατάσταση είναι ο μήνας Αύγουστος, επειδή η πόλη και ο νομός γενικότερα έχουν πάρα πολλούς μετανάστες προς το εξωτερικό και κυρίως προς τη Γερμανία, οπότε αυτοί τον Αύγουστο επισκέπτονται τη Δράμα και εμφανίζεται μια κινητικότητα και μια ζωντάνια στην πόλη την περίοδο εκείνη.

 ‘Όμως, το γεγονός που όλοι περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον αλλά κυρίως και τα παιδιά, η μεγαλύτερη Χριστουγεννιάτικη γιορτή της χώρας, είναι η Ονειρούπολη. Τι μας ετοιμάζετε για φέτος, τι να περιμένουμε;

Η Ονειρούπολη, όπως κάθε χρόνο, είναι θα έλεγα μια πολύ μεγάλη γιορτή, μια πολύ μεγάλη εκδήλωση η οποία κεντρίζει το ενδιαφέρον του πανελληνίου. Ταυτόχρονα, τα τελευταία χρόνια έχει προσέλευση κόσμου και από τις γειτονικές χώρες, όπως τη Βουλγαρία, ακόμη και από την Τουρκία. Πιστεύουμε ότι και φέτος ο Δήμος θα προσπαθήσει να έχει καινοτόμες δράσεις, όπως επίσης και τις παραδοσιακές δράσεις, αυτές που αγάπησε ο κόσμος και νομίζουμε ότι θα είναι μια πετυχημένη εκδήλωση που θα προσελκύσει για ακόμη μια χρονιά το ενδιαφέρον των Ελλήνων και των ξένων που επισκέπτονται τη Δράμα.

Κύριε Πρόεδρε, θα θέλαμε να μας μιλήσετε για το Σύλλογο, για την ιστορία του, δηλαδή για το χτες αλλά και για το σήμερα.

Η ιστορία του Εμπορικού Συλλόγου Δράμας ξεκινά το 1919. Βέβαια είχε κάποιες διακυμάνσεις, υπήρχαν περίοδοι που είχαμε Βουλγαροκρατία όπου και χάθηκαν ή κάηκαν βιβλία και αρχεία, όπως δεν υπάρχουν και πολλά αρχεία του Πρωτοδικείου Δράμας καθώς έχουν καταστραφεί. Ουσιαστικά λειτουργεί με αρκετά μέλη σήμερα, τα οποία φτάνουν τα 350 και μάλιστα στην αρχή της κρίσης ήμασταν γύρω στα 380 αλλά είχαμε μια πτώση όμως, σιγά σιγά ο κόσμος αγκαλιάζει τον Εμπορικό Σύλλογο Δράμας και έρχεται κοντά του.

Θα θέλατε να μας μιλήσετε για τις δράσεις που έχει υλοποιήσει στο παρελθόν ο Εμπορικός Σύλλογος Δράμας; Πού στρέφονται αυτές σήμερα;

Ο Εμπορικός Σύλλογος στηρίζει τα μέλη του και κάνει εκδηλώσεις οι οποίες έχουν σαν στόχο την τόνωση της αγοράς. Διαχρονικά έχουμε κάνει μια δράση με την επωνυμία «I LOVE ΔΡΑΜΑ», η οποία συνοδευόταν από flyers τα οποία παρότρυναν τον κόσμο να καταναλώνει στη Δράμα, είχαμε ακόμη και μπλουζάκια με το λογότυπο «I LOVE ΔΡΑΜΑ». Επίσης, μετά από δυο χρόνια από αυτή τη δράση κάναμε το «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΡΑΜΑ», μια δράση με επίκεντρο τη Δράμα και στόχο ο καταναλωτής να ξοδεύει τα χρήματά του στην πόλη μας. Το «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΡΑΜΑ» συνοδευόταν από αυτοκόλλητα σε κάθε κατάστημα του Συλλόγου και με διαφημιστική προβολή σε μεγάλα και κεντρικά διαφημιστικά μέρη, όπως το Δημαρχείο και την Περιφέρεια. Είχε επίσης ένα διαφημιστικό σποτ και γενικά, ήταν μια δράση που συνοδευόταν από εκπτώσεις και εκπτωτικά κουπόνια. Μετά από αυτή, έγινε μια δράση η οποία αντιμετώπιζε το νομό σαν ένα κουμπαρά και το διαφημιστικό της προσέλκυε τον καταναλωτή πάλι να ξοδεύει τα χρήματά του στην πόλη, ουσιαστικά δίνοντας το νόημα ότι όταν τα χρήματα ξοδεύονται στον τόπο, μένουν και επενδύονται στον τόπο. Ένα επόμενο μεγάλο κομμάτι ήταν πέρα από τη στήριξη της αγοράς με τους παραπάνω τρόπους, να γίνουν ενημερωτικές εκδηλώσεις, ημερίδες, οι οποίες έκαναν το Σύλλογο ακόμα καλύτερο.

Σήμερα κάνουμε μια έρευνα όσον αφορά συγκριτικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των τοπικών καταστημάτων έναντι των πολυεθνικών και των αλυσίδων. Γενικά, η δράση του Συλλόγου είναι πολυδιάστατη με απώτερο σκοπό πάντα την τόνωση του εμπορίου στον τόπο μας και την ενίσχυση των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων που κυρίως εκπροσωπούμε.

H HellenicMail σε pdf

HellenicMail - Highlights

hellenic seaways 300x250 sept 2017

banner meli ikarias

athina rent a car banner

e-iatros