Έχουμε, σαν Επιμελητήριο, σχέδιο για στρατηγική ανάπτυξη της περιοχής μας

«Η Λάρισα είναι τρίτος χώρος ανάπτυξης μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Είναι στο κέντρο της χώρας, έχει ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα, που είναι ο κάμπος, το γεωργικό παραγόμενο προϊόν και η αγροτική διατροφή και έχει και τουριστικό προϊόν, τα παράλια, την ακτογραμμή, τον Όλυμπο, τον Κίσσαμο, τα Φάρσαλα. Έχει, δηλαδή, και γεωργικό και τουριστικό προϊόν, αλλά και μία βιομηχανία που θα έλεγα ότι ανθεί»

Συνέντευξη με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Λάρισας, κ. Σωτήρη Γιαννακόπουλο, στη Mail.

Κύριε Γιαννακόπουλε, η Λάρισα έχει μια ραγδαία αναπτυσσόμενη οικονομία. Θα θέλαμε να μιλήσουμε για το Επιμελητήριο, το έργο του, τις επιδιώξεις του και τις δικές σας φιλοδοξίες σε σχέση με αυτό.

Η Λάρισα είναι τρίτος χώρος ανάπτυξης μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Είναι στο κέντρο της χώρας, έχει ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα, που είναι ο κάμπος, το γεωργικό παραγόμενο προϊόν και η αγροτική διατροφή και έχει και τουριστικό προϊόν, τα παράλια, την ακτογραμμή, τον Όλυμπο, τον Κίσσαμο, τα Φάρσαλα. Έχει, δηλαδή, και γεωργικό και τουριστικό προϊόν, αλλά και μία βιομηχανία που θα έλεγα ότι ανθεί.

Κύριε Πρόεδρε, αυτό τί σημαίνει πρακτικά και για το Λαρισαίο πολίτη, αλλά και την οικονομική ανάπτυξη ευρύτερα της χώρας, όσο συμβάλλει δηλαδή η Λάρισα στο ΑΕΠ της χώρας;

Η Λάρισα είναι δυνατή περιοχή, έχει τουριστικό και αγροτικό τομέα , που πηγαίνει καλά και απασχολεί αρκετό κόσμο, είναι εμπορικοοικονομικό κέντρο και συμβάλλει στην οικονομία γιατί έχει το γεωργικό προϊόν. Περισσότερο εξαγόμενο είναι το σιτάρι, το βαμβάκι και τα φρούτα, όπως τα μήλα Αγιάς, η φέτα Ελασσόνας. Η κουζίνα μας, η γευσιγνωσία, η γαστρονομία συνδυάζεται με τον τουρισμό, το έχουμε αναδείξει και συνεχίζουμε να το αναδεικνύουμε, καθώς έχουμε παραδοσιακές γεύσεις και πολύ μεγάλους προορισμούς. Όλα αυτά τα συνδυάζουμε για το καλό των Λαρισαίων και κατ’ επέκταση και της ελληνικής οικονομίας. Είναι η περιοχή που ακόμα κρατάει και θα «κλείσει» τελευταία την πόρτα.

Πώς θα μπορούσε η Λάρισα και η περιοχή της Θεσσαλίας γενικότερα να γίνει ακόμα πιο ελκυστικός προορισμός, δηλαδή η περιοχή σας να γίνει τουριστικό κέντρο όχι μόνο για τους Έλληνες, αλλά και για επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Έχουμε σαν Επιμελητήριο σχέδιο για στρατηγική ανάπτυξη της περιοχής μας. Το δυνατό μας brand είναι ο Όλυμπος. Δεν υπάρχει πιστεύω πολίτης του πλανήτη που να μη γνωρίζει τον Όλυμπο, τους δώδεκα θεούς. Είναι πρώτο brand η Coca – Cola και μετά είναι ο Όλυμπος. Δεν έχει αναδειχθεί από την Ελλάδα και την περιοχή μας γενικότερα. Εμείς έχουμε ένα μειονέκτημα- αλλά ταυτόχρονα και πλεονέκτημα. Ο Όλυμπος είναι περιοχή Natura, όπως αντίστοιχα από την πλευρά της Μακεδονίας, έχει αναπτυχθεί περισσότερο ο τουρισμός στο βουνό με τα καταφύγια. Εμείς επενδύουμε στον περιπατητικό τουρισμό, στη φιλοξενία ανθρώπων που είναι με το περιβάλλον, περιβαλλοντικές οργανώσεις και περιπατητικές και το συνδυάζουμε αυτό με τον Κίσσαμο. Εκτός από το συνδυασμό τώρα των δύο αυτών βουνών, έχουμε και των παραλιών, όπως ο Αγιόκαμπος, η Αγιά, τα Μεσάγγαλα που είναι περιοχές που ο κόσμος δεν τις γνωρίζει καλά. Είναι 68 χιλιόμετρα ακτογραμμής που πολλοί Έλληνες δεν γνωρίζουν. Αν κάνουμε ερώτηση σε 100 Έλληνες αν η Λάρισα έχει θάλασσα θα απαντήσουν όχι, έχει μόνο σιτάρι και βαμβάκι. Εμείς δίνουμε μεγάλη έμφαση σε αυτό, να αναδείξουμε όλη αυτή την ακτογραμμή και το φυσικό κάλλος των βουνών και παραλιών.

Περισσότερο όμως θα ήθελα να σας πω και για τον ιατρικό τουρισμό. Με πολλά κέντρα αποκατάστασης και πολύ υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, οπού δεν έρχονται μόνο από την Ελλάδα για αυτό, αλλά και από το εξωτερικό και τα Βαλκάνια για θεραπείες.

Επίσης, έχει και ιαματικό τουρισμό. Μαζί με τους Δήμους προωθούμε να γίνει η Λάρισα πόλη των αναπήρων. Να γίνει η πόλη που δέχεται αυτή την κατηγορία των αναπήρων και να είναι προσιτή, καθώς στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχουμε τέτοια πόλη. Είναι ένα μεγάλο τουριστικό προϊόν στον κόσμο το να υπάρχει πρόσβαση στα πεζοδρόμια στα καταστήματα, στη μεταφορά, την ξενάγηση, τα ξενοδοχεία, τα πούλμαν. Θα αλλάξει και η νοοτροπία των ανθρώπων, καθώς στις δυτικές χώρες τους ανάπηρους τους βλέπουν με πολύ θετικό και προσιτό μάτι, εδώ τους βλέπουν ως «πρόβλημα». Θα πρέπει να δείξουμε ένα άλλο πρόσωπο, και πόσο μάλλον σα μια περιοχή που θέλουμε να αναδειχθούμε ως τουριστικός προορισμός, είναι μια καλή ευκαιρία.

H HellenicMail σε pdf

Η HellenicMail ειδική έκδοση σε pdf

HellenicMail - Ειδική Έκδοση

HellenicMail - Ειδική Έκδοση

sardis rent a car banner

e-iatros

«Chernobyl» - μια μίνι σειρά για το χειρότερο πυρηνικό δυστύχημα στην ιστορία

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 

Ερωτικές επιστολές του Κοέν στην Μαριάν πουλήθηκαν 1,2 εκατ. δολάρια

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Οι πτήσεις βλάπτουν σοβαρά το περιβάλλον

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

      

 

   

O Δεσποτόπουλος και ο μύθος του Μπάουχαους