Γερμανικές χριστουγεννιάτικες λειχουδιές

Γλυκό κρασί, καβουρδισμένα αμύγδαλα, χριστόψωμα: την περίοδο των Χριστουγέννων υπάρχουν στη Γερμανία πολλές «αμαρτωλές» λειχουδιές. Κάποιες από αυτές είναι πολύ πιο παχυντικές απ' όσο φαίνονται.

Σοκολατένιοι Άγιοι Βασίληδες

Χωρίς αυτούς δεν υπάρχουν Χριστούγεννα. Εδώ και 200 χρόνια οι Γερμανοί συνηθίζουν να τρώνε σοκολατένιους Άγιους Βασίληδες. Κάθε χρόνο παράγονται γύρω στα 140 εκατομμύρια κομμάτια, το ένα τρίτο από τα οποία εξάγονται σε άλλες χώρες. Ωστόσο οι σοκολατένιες λειχουδιές βρίσκονται στην κορυφή των βλαβερών τροφών με 536 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.

Περισσότερα...

Η παρασκευή πίτσας περνά στα χέρια ξένων

Οι Ιταλοί είναι περήφανοι για την πίτσα τους. Όμως η παρασκευή της στην Ιταλία «διεθνοποιείται». Με άλλα λόγια περνά όλο και συχνότερα σε οικονομικούς μετανάστες, που κάνουν την ίδια δουλειά ζητώντας λιγότερα χρήματα.

Η πίτσα θεωρείται διεθνώς σύμβολο για την ιταλική κουζίνα. Για τους Ιταλούς είναι κομμάτι της ταυτότητάς τους. Προφανώς και για αυτό το λόγο κατέθεσαν αίτηση στην Unesco να συμπεριληφθεί στον κατάλογο παγκόσμιας κληρονομιάς. Δεν είναι λίγοι οι Ιταλοί που θεωρούν τέχνη την παρασκευή πίτσας. Από το Μιλάνο μέχρι το Μπάρι υπάρχουν Ακαδημίες που διδάσκουν στους ενδιαφερόμενους πώς να φτιάχνουν την τέλεια πίτσα.

Περισσότερα...

Καλωσορίστε το νέο χρόνο, χωρίς επιπτώσεις στο σώμα σας! Ιδέες για ελαφριά γεύματα

Πηγή: Ria Novosti

Η παραμονή της Πρωτοχρονιάς είναι μία μέρα που όλοι περιμένουμε ανυπόμονα, αν και συνήθως το παρακάνουμε με το φαγητό. Και όμως, υπάρχουν εύκολοι τρόποι για να ετοιμάσουμε νόστιμα και ελαφριά γεύματα.

Περισσότερα...

Ελληνογερμανικό B2B Συνέδριο Τροφίμων

Πρόταση εξωστρέφειας προς τη γερμανική αγορά, σε μια δύσκολη συγκυρία για τις εξαγωγές, προσφέρει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στους Έλληνες παραγωγούς νωπών και τυποποιημένων αγροτικών προϊόντων.

Περισσότερα...

Διατροφή & Διακοπές: και όμως ταιριάζουν!

Άρθρο της Αθηνάς Μωραΐτη Χατζηθάνου, Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, M.Sc.

Οι περισσότεροι στη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών παίρνουν αρκετό βάρος... όµως µε έξυπνους χειρισµούς αυτό µπορεί να αποφευχθεί και οι κοποι που έχουν προηγηθεί για απώλειαβάρους να µην πάνε χαµένοι!

Αρχικά, πρέπει να θέτουµε ρεαλιστικούς στόχους για τις διακοπές. Είναι δύσκολο κάποιος να κάνειδίαιτα για να αδυνατήσει στις διακοπές, µπορεί όµως να διατηρήσει το βάρος του.Έτσι, στη διάρκεια του ταξιδιού (πλοίο, αυτοκίνητο) µπορούµε να έχουµε προετοιµάσει υγιεινάσνακ όπως τοστ µε τυρί και γαλοπούλα χαµηλά σε λιπαρά, φρούτα, ωµούς και ανάλατους ξηρούςκαρπούς, µπάρες δηµητριακών ολικής αλέσεως, ρυζογκοφρέτες, κτλ.

Περισσότερα...

Σωστή διατροφή λίγο πριν τις καλοκαιρινές διακοπές

Άρθρο της Αλεξάνδρας Δαμβουνέλη, Διαιτολόγου - Διατροφολόγου

Οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν και το άγχος μας να χάσουμε τα παραπανίσια κιλά μεγαλώνει, ωστόσο, δε θα πρέπει να αναζητήσουμε τη λύση σε εξαντλητικές δίαιτες και δίαιτες μονοφαγίας, προκειμένου να πετύχουμε γρήγορη απώλεια βάρους.

Παρακάτω θα  σας δώσω κάποιες επιλογές καλοκαιρινών γευμάτων για να αντιμετωπίσετε τον ερχομό του καλοκαιριού και των διακοπών με κέφι και χωρίς στερήσεις. Να επισημάνω ότι το πρόγραμμα που ακολουθεί είναι ενδεικτικό καθώς οι ανάγκες του κάθε οργανισμού καθορίζονται από το φύλο, την ηλικία, το βάρος και τη φυσική του δραστηριότητα, καθώς και από τυχόν προβλήματα υγείας που μπορεί να υπάρχουν.

Περισσότερα...

Νερό και φρούτα, η συνταγή για ενέργεια και απόδοση μέσα στο καλοκαίρι

Συνέντευξη της Ναταλίας Ντελίκου Μπενέτου, στη Mail

Το καλοκαίρι τα πράγματα είναι δύσκολα, όχι μόνο εξαιτίας της ζέστης αλλά και εξαιτίας των επιλογών που κάνουμε σε διατροφικό επίπεδο. Πώς μπορούμε να συνδυάσουμε τη σκληρή εργασία με μια σωστή διατροφή και τι θα πρέπει να προσέχουμε;

Θα πρέπει να προσέχουμε ό,τι και τις άλλες εποχές του χρόνου, δηλαδή είμαστε ακριβώς στο ίδιο πρόγραμμα, όμως το καλοκαίρι λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας, πρέπει να προσέξουμε περισσότερο μερικά πράγματα. Για παράδειγμα, το πρώτο και κύριο μέλημά μας το καλοκαίρι είναι το νερό, δηλαδή  η καλή ενυδάτωσή μας λόγω της εφίδρωσης που έχουμε τους καλοκαιρινούς μήνες, αφού χάνουμε αρκετή ποσότητα νερού αλλά και ηλεκτρολυτών. Έτσι πρέπει να λαμβάνουμε αρκετή ποσότητα υγρών και νερού, περίπου 8-10  ποτήρια την ημέρα, τουλάχιστον.

Περισσότερα...

Συν Αθηνά και χείρα κίνει

Άρθρο του Χαραλαμπίδη Γιώργιου, Κλινικού Διαιτολόγου - Διατροφολόγου

...Ελεγαν οι αρχαίοι πρόγονοί μας , και ποιοι είμαστε εμείς να διαφωνήσουμε με αυτο??

Εμπνευσμένος λοιπόν απο φαινόμενα που συναντάω στην καθημερινότητα μου , και πλεον , για πρώτη φορά σε Α' Ενικό πρόσωπο , με προφανή τοποθέτηση , αφήνοντας προσωρινά και κατα μέρος τις δεδομένες συγγραφικές δομές, μη αφήνοντας όμως το παραμικρό περιθώριο , στο να χωρέσει η οποιαδήποτε αμφισβήτηση στην επιστημονική προέκταση και υπόβαθρο των όσων θα αναφερθούν γραφτηκε αυτο το αρθρο .

Περισσότερα...

H HellenicMail σε pdf

HellenicMail - Highlights

hellenic seaways 300x250 sept 2017

banner meli ikarias

athina rent a car banner

e-iatros