Με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη η νέα Honda CRF1000L Africa Twin

Η νέα μοτοσυκλέτα τουρισμού 1.000 κ.εκ. της Honda με νέο, συμπαγή εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα, ισχύος 95 ίππων και ροπή 98,2 χλγμ. θα εξοπλίζεται και με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT). Το DCT θα διατίθεται προαιρετικά με την CRF1000L Africa Twin, τοποθετημένο σε στροφαλοθάλαμο ίδιου πλάτους με την έκδοση του μηχανικού κιβωτίου. Αυτό περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode ? που επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις με το αριστερό χέρι ? και δύο automatic modes. Το D mode πετυχαίνει τον καλύτερο συνδυασμό οικονομίας καυσίμου και άνεσης στο ταξίδι. Το S mode έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει πιο σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά σχέδια αλλαγών: S1, S2 και S3.

Το DCT είναι προσαρμοσμένο για τη χρήση της μοτοσυκλέτας, ενώ η λειτουργικότητά του σε συνθήκες εκτός δρόμου ενισχύεται με το διακόπτη G στη δεξιά πλευρά του πίνακα οργάνων. Πιέζοντας το διακόπτη G σε κάθε πρόγραμμα βελτιώνεται η πρόσφυση και ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας ? σημαντικά στοιχεία για off-road οδήγηση ? μειώνοντας το βαθμό ολίσθησης του συμπλέκτη κατά τη διάρκεια των αλλαγών σχέσεων. Μία νέα λειτουργία του συστήματος DCT είναι η ανίχνευση κλίσης χάρη στην οποία το πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων προσαρμόζεται στο βαθμό κλίσης του δρόμου ώστε να παρέχει βέλτιστο έλεγχο.

Η Honda CRF1000L Africa Twin, αναμένεται στις ευρωπαϊκές εκθέσεις της στα τέλη του 2015. Όπως οι προκάτοχοί της, είναι εξοπλισμένη για περιπέτεια με ένα ισχυρό κινητήρα και δυναμικό πλαίσιο έτοιμη να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις και εκτός δρόμου.

Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας 1.000 κ.εκ. συγκεντρώνει όλη την αγωνιστική εμπειρία της Honda σε αγώνες off road. Χρησιμοποιεί την σχεδίαση τετραβάλβιδης κεφαλής Unicam για συμπαγείς διαστάσεις. Ένας ελαφρύς χυτός εκκεντροφόρος ελέγχει το σύστημα βαλβίδων, ενώ τα διπλά μπουζί αναφλέγουν το μίγμα καυσίμου / αέρα σε κάθε θάλαμο καύσης. Η αντλία νερού τοποθετείται στο κέλυφος του συμπλέκτη, και οι αντλίες νερού και λαδιού κινούνται από τον ίδιο αντικραδασμικό άξονα. Περαιτέρω μείωση των διαστάσεων του κινητήρα επιτυγχάνεται με τη σχεδίαση του κάτω τμήματος του στροφαλοθαλάμου, όπου αποθηκεύεται το λάδι και τοποθετείται η αντλία. Η βασική έκδοση εξοπλίζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, σύστημα υποβοήθησης και ολίσθησης συμπλέκτη.

Σπύρος Ρέκκας

(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)

H HellenicMail σε pdf

Η HellenicMail - Ειδική Έκδοση σε pdf

sardis rent a car banner

e-iatros

Αφεντικό στο «σπίτι» της

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 

Πόση άδεια χρειαζόμαστε για να γεμίσουμε μπαταρίες;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Λιγότερα ταξίδια λόγω κλιματικής αλλαγής;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

      

 

   

«Θα μας λείψεις εσύ και η μουσική σου»